fredag 21 mars 2014

Pulled pork

Idag följde sambon mattrenden och hade pulled pork i ugnen när jag kom hem från jobbet!
Jag tycker iallafall det verkar vara väldigt trendigt just nu, görs i varje program på teve och har pratas mycket om det på jobbet o andra ställen... De som jag pratat med som testat att göra det själv har dock inte blivit helt sålda?
Jag har ätit det på en "amerikansk sportbar" och det var helt ok.



Sambon följde ungefär det här receptet på recept.nu.

Det blev gott! Men jag tycker väl som de flesta andra... Visst är det helt ok men sådär ÅH SÅ GOTT! det tycker jag nog inte. Jag är ju väldigt förtjust i fredagsmysklassikern tacos och jag föredrar nog det ändå framför pulled pork.
Men det sist köttet på biten var det godaste, det där det var lite mer fett och det hade kokats med i buljongen och såsen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar